Brandstore Webportal

Brandstore är det optimala verktyget för företag som vill ha kontroll på  inköp och hantering av reklambärande produkter och arbetskläder och som samtidigt strävar efter att bygga och förvalta varumärket. Ta kontakt så berättar vi mer eller läs vidare.

Brandstore i korthet

De flesta företag köper in, förvarar och förbrukar profilreklam och-/eller arbetskläder. Denna hantering är relativt kostsam, främst p g a interna resurser ska hantera hela flödet genom urval, inköp, lagerhållning/förvaring och distribution till beställare/kunder. Inte sällan byts en logotype och en given konsekvens är att stora volymer måste kasseras. Dålig eller ingen kontroll på vad som egentligen finns är också en vanlig problematik.

Brandstore är helhetslösningen som innebär att vi tar hand om hela flödet, från idé till leverans. Som kund får du en egen webportal där dina egna beställare enkelt lägger sina order på det utvalda produktsortimentet. Beställningsflödet sker det moderna och användarvänliga gränssnittet. I webportalen visas snygga produktbilder, priser och lagersaldon i realtid. Leverans sker oftast dagen efter beställning och vi distribuerar idag över hela Europa.

Brandstore kan enkelt kopplas ihop med ett intranät och därmed bli tillgängligt för beställare på olika orter och olika länder.

Kontroll och effektivitet

Brandstore innebär en bekymmersfri och kostnadseffektiv tillvaro. Brandpartner ansvarar för inköp, finansiering, lagerhållning och distribution. Vår tekniska plattform är modern och består av den senaste tekniken. Genom Brandstore kan Du som kund själv ta ut rapporter och överblicka hela flödet. Brandstore innehåller omfattande funktionalitet för att såväl begränsa kostnader genom budget som att fördela produkter mellan beställare, regioner eller länder.

Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om Brandstore!

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *